• Dostawa - rodzaje i czas

  Projekt-bez-nazwy-.jpg       

Sposoby dostawy 
Dostarczamy paczki tylko na terenie Polski !


InPost Paczkomat- 15 zł

•    Paczka zostanie doręczona w ciągu 2-3 dni roboczych od daty jej wysyłki (3-4 dni w okresie przedświątecznym, tj. od 5.12. do 24.12.)
•    W momencie nadania paczki otrzymają Państwo specjalny komunikat mailowy.
•    W chwili dostarczenia przesyłki do paczkomatu otrzymają Państwo smsa z kodem odbioru (6 cyfr).Należy go zachować aby móc odebrać paczkę.
•    Na odbiór paczki mają Państwo 48 godzin od momentu otrzymania powiadomienia.
•    Dostarczamy przesyłki tylko na terenie Polski. 
•    Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj (https://inpost.pl/pomoc?fulltext=paczkomat&page=0).
Co należy zrobić by odebrać paczkę w Paczkomacie
•    Należy wpisać numer telefonu oraz kod odbioru i zatwierdzić.
•    Paczkę należy odebrać ze skrytki, która otworzy się automatycznie.
•    Następnie zamknąć skrytkę i odebrać potwierdzenie odbioru paczki.
Postępowanie w przypadku reklamacji:
•    Jeśli mają Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia do paczki, można pozostawić ją w paczkomacie, a na ekranie zainicjować proces reklamacji, należy postępować według instrukcji.
•    Jeśli paczka została odebrana należy wlożyć paczkę z powrotem do skrytki (Jeżeli skrytka została już zamknięta należy ją zeskanować a drzwi skrytki otworzą sie automatycznie).
•    Zamknąć drzwi i wydrukować potwierdzenie o wlożeniu reklamowanego produktu.
•    Uszkodzenie towaru lub brak zawartości paczki należy zgłosić bezpośrednio przy odbiorze paczki (zwrot paczki do skrytki). Późniejsza reklamacja nie będzie brana pod uwagę.


Kurier DPD- 19 zł
•    Zamówiony produkt doręczony jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
•    Kurierzy standardowo doręczają przesyłki od godz. 8.00 do godz.19.00 - zatem najbezpieczniej jako adres dostawy przesyłki podać miejsce, w którym spędza się największą część dnia - może to być miejsce pracy (koniecznie wpisujemy wtedy nazwę firmy!)
•    Tuż po przygotowaniu paczki do wysłania, poinformujemy e-mailowo o jej numerze oraz przewidywanym terminie doręczenia
•    Firma DPD świadczy usługę śledzenia przesyłki - aby sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się przesyłka należy na stronie http://www.dpd.com.pl w pole "Znajdź swoją paczkę" wpisać numer przesyłki i kliknąć "Lokalizuj"
•    Zarządzać dostawą swojej paczki można na portalu: https://mojapaczka.dpd.com.pl/login dzięki któremu zobaczysz gdzie aktualnie jest kurier, zmienisz datę lub adres dostawy, przekierujesz paczkę do jednego z punktów PICKUP
•    W przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego
•    Jeśli po dwóch dniach od daty wysyłki kurier nie doręczył paczki - prosimy o kontakt z firmą kurierską pod telefonem     
22 577 55 55.
•    Zamówienie przesłane kurierem można opłacić gotówką przy odbiorze lub kartą u kuriera DPD (w zamówieniu należy wybrać sposób płatności "za pobraniem"). Przed jego realizacją przelewem bankowym lub kartą.
•    Prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed jej odebraniem od kuriera - jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy kurierze, jeśli zawartość jest uszkodzona - należy bezwzględnie spisać protokół szkody, który będzie później podstawą reklamacji usługi doręczenia. Bez protokołu reklamacja nie zostanie uznana! Nie odpowiadamy za skutki odebrania od kuriera uszkodzonej przesyłki.

Kurier DHL- 18 zł
•    Zamówienie jest doręczane przez DHL Parcel.
•    Czas doręczenia: 1-2 dni robocze.
•    O nadaniu przesyłki z naszego magazynu będziemy informowali mailowo. Otrzymacie Państwo również SMS z informacją o możliwości przekierowania paczki.
•    DHL Parcel doręcza paczki od 8:00 do 18:00.
•    Zamówienie może być opłacone z góry lub poprzez pobranie gotówki przez kuriera (COD).
•    Status przesyłki można kontrolować na naszej stronie: https://sprawdz.dhl.com.pl/
•    W przypadku, gdy kurier nie zastanie Państwa w domu, otrzymacie Państwo informację SMS-em o dalszych krokach. Można skorzystać również ze strony: przekieruj.dhlparcel.pl
•    Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy kurierze w momencie dostawy. Jeżeli paczka wygląda na naruszoną, proszę zgłosić to kurierowi. Mogą Państwo odmówić przyjęcia przesyłki tylko przed potwierdzeniem doręczenia i przed otwarciem paczki. 
W takiej sytuacji prosimy o kontakt z nami. Poinformujemy o dalszych krokach.
Jeżeli problem nie zostanie zgłoszony kurierowi podczas doręczenia, może to zmniejszyć szanse na skuteczne uznanie reklamacji.
•    Jeżeli przyjmiecie Państwo paczkę ale zauważycie jej uszkodzenie po otwarciu prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: https://www.notino.pl/zamowienia-telefoniczne/